OS Nikole Hribara - Velika Gorica

Najveća škola u Velikoj Gorici
Hribarovci na predstavljanju novog broja učeničkog časopisa Žir PDF Ispis

Učenici naše škole sudjelovali su 24. 11. 2022. godine na predstavljanju 74. broja lista Žir, zajedničkog lista svih osnovnih škola Grada Velike Gorice i općina Pokupsko, Kravarsko i Orle.

Učenici su na predstavljanju čitali svoje radove te su nagrađeni knjigom kao i učenici za svoj likovni rad. U program su se uključila i Umjetnička škola Franje Lučića Velika Gorica.

Sve tekstove i likovne radove napisali su i izradili učenici te ih čitali svojim vršnjacima, roditeljima, prijateljima, učiteljima i svim nazočnim gostima. Program je vodio Stipo Bilić, voditelj izdavačke djelatnosti u POUVG istaknuvši: „Ovaj Žir je nastao od puno kapi kako bismo stvorili mali slap, ovu knjigu. U Žiru je mnogo manjih radova, no on je velik jer ste upravo vi, djeco, dali svoj doprinos. Pisali ste o tome što volite, želite ili s čime ste se susreli.“  

Iz naše škole na predstavljanje 74. broja lista Žir pozvani su učenici: Lota Poznić, 4. d, koja je pročitala svoju pjesmu Kruh, Fran Pavišić, 5. d, pjesmu Lijepa moja Gorica, Korina Večković, 3. a, pjesmu Kakvu kome knjigu? te Lana Agatić, učenica 7. b razreda, čiji likovni rad ukrašava naslovnicu ovoga dječjeg časopisa.

Ljepotu govorene riječi upotpunili su i zvukovi gitare koju je svirao učenik 6. a razreda naše škole Lovro Stojan.

Kao nagradu za uloženi trud vlasnik slastičarnice Memy, gdje se promocija održavala, Memetali Zenuni, počastio je sve goste svojim delicijama.

Jadranka Jelisavac, učiteljica savjetnica

 
Što rade miševi kada nema mačke? PDF Ispis

Gradići i Lomica (1)

Što rade miševi kada nema mačke.pptx Učenici prvih razreda područnih škola Nikole Hribara uživali su u predstavi književnice Jadranke Čunčić-Bandov. Učenici su saznali oko čega se magarci svađaju, što rade miševi kada nema mačke, što radi strašilo po cijeli dan, od čega se mogu napraviti lutke, čemu služe kuhače, podmetači, čarape, tikvice i košare…

S oduševljenjem su upili svaku riječ naše poznate književnice.

 
Dan zahvalnosti PDF Ispis

U sklopu proslave Dana škole učitelji engleskog jezika naše škole pozvali su učenike i učitelje na proslavu Dana zahvalnosti u školi uz razne aktivnosti učenja engleskog jezika, učenja o američkoj kulturi i promišljanja o zahvalnosti. Nakon redovne nastave na Dan zahvalnosti, 24. studenoga, učenici 5. – 8. razreda okušali su se u brzom izgovaranju jezikolomki, čitanju pjesama, pisanju poruka zahvalnosti prijateljima, pisanju vlastitih pjesama o temi zahvalnosti, čak i prijedloga recepata za bogati blagdanski ručak. Čitali smo tekstove o povijesti i proslavi blagdana u SAD-u, rješavali kvizove i testove, bojali i rezali slike za ukrašavanje razreda, a neki su se učenici okušali u izradi vlastitih papirnatih lutkica s kojima će izvesti igrokaz. Učitelji su pomagali učenicima uspješno izvršiti zadatke koje su za njih izradili i postavili na radne stanice u učionici.

Atmosfera je bila radna, ali i vesela. Stolove smo napunili slatkim i slanim grickalicama. Za kraj druženja odigrali smo Kahoot kviz s pitanjima u kojemu su timovi pokazali koliko su naučili o ovom važnom američkom blagdanu.

 
Prvašići upoznali samostalnu umjetnicu Jadranku Čunčić-Bandov PDF Ispis

Jadranka Čunčić-Bandov

Jadranka Čunčić -Bandov (2) U utorak 22. studenoga u školskoj knjižnici i u srijedu 23. studenoga 2022. u sportskoj dvorani Područne škole Gradići, prvašići su upoznali našu sugrađanku, odgojiteljicu, profesoricu povijesti umjetnosti i češkog jezika, članicu Društva hrvatskih književnika i Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika, spisateljicu dječjih igrokaza – Jadranku Čunčić-Bandov. Dok se školovala, bila je angažirana u radu Lutkarskog kazališta Kvak. Bavila se pisanjem igrokaza, glumom, animacijom. Poučena iskustvom, počela je predstavljati vlastite igrokaze u lutkarskim predstavama. Tijekom lutkarske predstave, naši prvašići vidjeli su mnoštvo lutkica koje umjetnica sama izrađuje od otpadnih materijala i upoznali se s njihovom izradom. Predstavu su pozorno pratili i na inicijativu umjetnice u njoj aktivno sudjelovali. Bio je to jedan od mnogih veselih susreta s gospođom Jadrankom u našoj školi, koje je na dvije godine, nažalost, spriječila pandemija koronavirusom. Veselimo se ponovnom susretu!

 
Mali ekolozi u akciji PDF Ispis

Iako nam se pomalo bliže hladniji dani, Mali ekolozi 2.a aktivni su u očuvanju prirode i brige o njoj. U sklopu Erasmus + projekta „Teaching for the future“ provodili smo mnoge aktivnosti učenja na otvorenom (outdoor learning).

Jedna od njih je izgradnja hotela za kukce. Neki od nas se možda naježe na spomen riječi kukac ili buba, no njihova uloga u ekosustavu je važna. Oni su ujedno i jedna od najbrojnijih i najrazličitijih skupina životinja. Zbog sve veće uporabe pesticida u prirodi ima sve manje kukaca. Posebno su važni kukci koji smanjuju broj štetnika i bolesti, prirodni oprašivači koji povećavaju prinose te tako čuvaju biološku raznolikost.

Zbog toga smo napravili hotel kao zaklon od niskih temperatura zimi. Koristili smo se prirodnim materijalima (grančicama, ljuskama od oraha, češerima...) te većom plastičnom bocom. Postavili smo ga na drvo u školskom dvorištu i s nestrpljenjem očekujemo naše male stanare.

Ivana Boban

 
Poziv na mobilnost, Portugal PDF Ispis

ECO-STEM, Erasmus Dragi učenici,

otvorena je prijava za transnacionalnu aktivnost učenja u okviru Erasmus+ projekta Growing young ECOlogists with STEAM koja će se održati krajem ožujka 2023. godine u Portugalu.

Ako te zanima uporaba STEAM-a, ekologije te razvoj novih vještina na ovim područjima – javi nam se! Potrebno je napisati motivacijsko pismo u kojem ćeš nam reći zašto bi ti bio/bila odličan kandidat za ovaj projekt. Od tebe očekujemo informatičku pismenost, sudjelovanje u aktivnostima projekta, poznavanje engleskoga jezika, sudjelovanje u radu škole te uzorno vladanje.

Prijaviti se mogu učenici 6. i 7. razreda naše škole.

Svoje motivacijsko pismo možeš poslati na mail:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript  najkasnije do 29. studenoga 2022. godine.

Želimo ti puno uspjeha!

Valentina Japec, Erika Likan Kelentrić i Milan Omrčen

 
Terenska nastava „S Brlićkom po Zagrebu“ PDF Ispis

s Brličkom po Zagrebu
Učenici 6. d, e i f razreda 16. studenog 2022. posjetili su Zagreb u pratnji učiteljica hrvatskoga jezika. Učenike je u autobusu dočekala vjeroučiteljica Marija Patrlj, licencirani turistički vodič, odjevena u kostim Ivane Brlić-Mažuranić te ih svojom zanimljivom pričom odvela u davnu prošlost. Po dolasku u naš glavni grad unatoč kiši uživali su u nastavku priče o Augustu Šenoi, Ivanu Mažuraniću i povijesti Zagreba. Preko Europskog trga i Trga bana Josipa Jelačića stigli su do Kaptola i Dolca. U Tkalčićevoj su se ulici zaustavili kod spomenika slavnoj hrvatskoj književnici i novinarki Mariji Jurić Zagorki. Radićevom ulicom stigli su i do Gornjeg grada, Kamenitih vrata, Kule Lotrščak te Strossmayerova šetališta gdje su uz Matoša, još jednog velikana hrvatske književnosti, zajedničkom fotografijom ovjekovječili druženje. Ni tmurno i kišovito vrijeme nije moglo šestašima pokvariti raspoloženje te se puni dojmova i znanja, koje potvrđuju diplome i osvojene nagrade, vraćaju u Veliku Goricu.

 
Doprinos Erasmus + projekta Teaching for the future školskom preventivnom programu - Interpersonalne vještine učenika i učitelja PDF Ispis

Tijekom sudjelovanja u Erasmus projektu socijalna pedagoginja Katarina Sikirić Lukić je sudjelovanjem u tečaju koji se održao Dublinu usavršavala interpersonalne vještine putem različitih interaktivnih aktivnosti usmjerenih na komunikacijske i socijalne vještine. Stečena znanja primjenjuje u radu s učiteljima i učenicima radioničkim oblikom rada te u svakodnevnom radu. Poveznica: https://sites.google.com/view/erasmus-dublin/home.

Stečeno znanje usmjerila je na uspješnu implementaciju preventivnog programa Interpersonalne vještine učenika i učitelja, Erasmus u razvoj socijalnih, komunikacijskih i emocionalnih vještina u školski preventivni program. S učenicima se na satovima razrednika radilo na unaprjeđivanju komunikacijskih vještina: verbalna, neverbalna komunikacija, aktivno slušanje, kreativnost, vještina rješavanja sukoba nenasilnim metodama, prezentacijske i organizacijske vještine kao i tehnike boljeg nošenja sa stresom i teškim situacijama. Svrha provedenih aktivnosti je socio-emocionalno osnaživanje učenika. Brojna istraživanja ukazuje kako su socio-emocionalne vještine jedan od ključnih faktora odrastanja za 21. stoljeće.

Krajem kolovoza provedene su radionice socio-emocionalnog osnaživanja i s razrednicima petih i šestih razreda koji su nastavili stečeno znanje primjenjivati s učenicima u svojim razredima.

Svakako se može zaključiti kako je sudjelovanje u ovom Erasmus + projektu unaprijedilo rad stručne suradnice socijalne pedagoginje u radu s učenicima i s učiteljima te obogatilo školski preventivni program.

Katarina Sikirić Lukić, socijalni pedagog

 
Županijsko stručno vijeće vjeroučitelja Velikogoričko-odranskog dekanata PDF Ispis

Dana 16. studenog s početkom u 18 h u OŠ Nikole Hribara održano je 1. ŽSV vjeroučitelja Velikogoričko-odranskog dekanata. U ugodnom ozračju na početku susreta sudionike je pozdravio gospodin Stjepan Maravić, prof. i ravnatelj škole te Predstojnica ureda za vjeronauk zagrebačke nadbiskupije sestra Valentina Mandarić, prof.dr.sc. Predavači su bili Josip Štefanac, učitelj savjetnik koji je promišljao o Suodnosu školskog vjeronauka i župne kateheze te Katarina Sikirić Lukić, socijalna pedagoginja, stručna suradnica koja je govorila o Socioemocionalnom učenju.

Na kraju su svi sudionici otišli zadovoljni sa susreta koji je nakon dvije godine napokon bio uživo.

Marija Patrlj

 
Uspjeh na natjecanju Kahoot Cup 6 PDF Ispis

Učenici 6. i 8. razreda koji pohađaju dodatnu nastavu iz engleskog jezika sudjelovali su 15. 11. na globalnom natjecanju u igranju kahoota i natjecali se s vršnjacima iz 58 zemalja.

Natjecanje Kahoot Cup 6 odvijalo u četiri igre zbog razlike u vremenskim zonama, ali svatko je mogao sudjelovati samo jednom. Pitanja u kvizu nisu bila iz školskog gradiva nego iz tema bliskih učenicima – super junaci, glazba, filmovi, igrice i ostale sitnice koje upotpunjuju život mladih ljudi u cijelom svijetu.

Učitelji su uključivali svoje timove u igru pristupanjem zoom sastanku u kojemu su učenici mogli vidjeti i pozdraviti ostale timove i igrati. Svi su bili dobro raspoloženi I opremljeni oznakama svoje zemlje. Na pitanja koja su čitali s ekrana organizatora učenici su odgovarali na svojim mobitelima ili tabletima i tako se natjecali za pojedinačnu pobjedu i za pobjedu svoje države.

Učenica 8. f razreda Lana Kus osvojila je drugo mjesto u igri u kojoj je sudjelovalo više od 500 vršnjaka i zaslužila nagradu koju Kahoot dodjeljuje učenicima koji su osvojili prva tri mjesta u svakoj od četiriju igara.

Autor kviza Steve Auslander, učitelj informatike iz SAD, osmislio je ovaj kviz prije šest godina želeći omogućiti učenicima iz cijelog svijeta priliku da u igri i natjecanju nauče da s vršnjacima iz raznih zemalja imaju puno više sličnosti nego razlika.

Sanja Božinović, učiteljica engleskog jezika

 
Naša Mia dobitnica utješne nagrade PDF Ispis

članice čitateljskog kluba

članice čitateljskog kluba(2) U utorak 15. studenoga 2022. članovi Velikog čitateljskog kluba iz 2. smjene pod vodstvom knjižničarke Željke Markus-Greč prisustvovali su završnoj svečanosti Nacionalnog kviza za poticanje čitanja. Svečanost se održala u holu Nacionalne i sveučilišne knjižnice s početkom u 12 sati. Nakon uvodnih pozdrava organizatora Odjela za djecu i mladež s Mediotekom Gradske knjižnice i Hrvatskog centra za dječju knjigu slijedile su plesne točke učenika Sportske gimnazije. Čuli smo i dječje recenzije knjiga koje je bilo potrebno pročitati za sudjelovanje u kvizu, a to su bile: Pošta za Li, Elizabete Končić Trlek; Krive su Seka i Seka, Zorana Pongrašića i Oblak čvoraka, Ivane Šojat. Iz svake škole i gradske knjižnice koje su sudjelovale u kvizu odabran je jedan predstavnik među kojima su se izvlačile nagrade. Utješne nagrade izvlačili su Elizabeta Končić Trlek i Zoran Pongrašić, a izvukli su i učenicu naše škole Miu Petrović. Čestitamo Miji na osvojenoj nagradi i veselimo se kvizu i sljedeće godine.

 
Javni poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave - maturalno putovanje PDF Ispis

maturalac

OŠ Nikole Hribara
Ruđera Boškovića 11
Velika Gorica

Klasa: 602-01/22-01/192
Urbroj: 238/31-20-02-22-1

U Velikoj Gorici, 15. 11 2022.

 

Povjerenstvo

za provedbu javnog poziva i izbor najbolje ponude za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave – maturalnog putovanja objavljuje

 

JAVNI POZIV ZA ORGANIZACIJU VIŠEDNEVNE IZVANUČIONIČKE NASTAVE – MATURALNO PUTOVANJE

 

Pristigle ponude trebaju biti u skladu s propisima vezanim uz turističku djelatnost ili sukladno posebnim propisima. Ponuditelj dostavlja ponude razrađene po traženim točkama i s ukupnom cijenom po učeniku. U obzir će se uzimati ponude zaprimljene u poštanskom uredu ili osobno dostavljene na školsku ustanovu do roka navedenog u obrascu.

U prilogu je obrazac s uvjetima za školsku ekskurziju.

Povjerenstvo

 
Natjecanje „Dabar“ PDF Ispis

Dabar 2022

Dabar 2 Učenici naše škole i ove su godine sudjelovali u natjecanju „Dabar“. „Dabar“ je međunarodno natjecanje koje promiče informatiku i računalno razmišljanje među učenicima osnovnih i srednjih škola, njihovim učiteljima i širom javnosti. Natjecanje se odvija u više od stotinu zemalja na šest kontinenata.

Natjecanje je u našoj školi održano od 7. do 11. studenoga 2022. u školskim računalnim učionicama, pod vodstvom učitelja informatike. U njemu su sudjelovali učenici od drugih do osmih razreda.

„Dabar" je osmišljen kako bi se svoj djeci omogućilo jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje, koje se sastoji od niza izazovnih zadataka koje su osmislili stručnjaci iz različitih zemalja. Zadatci su osmišljeni tako da potiču logičko razmišljanje, primjenu temeljnih informatičkih koncepata te razvoj različitih strategija rješavanja.

Organizator natjecanja za Hrvatsku je udruga „Suradnici u učenju" uz podršku Hrvatskog saveza informatičara, Visokog učilišta Algebra i CARNET-a, a pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja.

 
Erasmus+ projekt Teaching for the future – Project Based Learning PDF Ispis

Završna aktivnost PBL-a je geografski projekt „Šetnja kulturnom baštinom Velike Gorice“. Tijekom projekta učenici su usvojili pojam kulturne baštine, proučavali kulturnu baštinu Velike Gorice, te upoznali i naučili raditi u novom digitalnom alatu ThingLink. Rad na projektu odvijao se u nekoliko faza. Prvo su na satovima geografije učenici naučili na što se odnosi pojam kulturna baština te dobili zadatak istražiti kulturnu baštinu zavičaja (Turopolja), pri čemu smo naglasak stavili na graditeljstvo. Nakon toga trebalo je riješiti problem kako digitalno prikazati kartu Turopolja s lokalitetima kulturne baštine. Kao digitalni alat koji ima ono što nam je bilo potrebno, a da je dovoljno jednostavan i učenicima, pokazao se ThingLink. Učenici su izradili svoje prijedloge, a nakon toga ujedinili smo ih u jedinstvenu „Šetnju kulturnom baštinom Velike Gorice“.

https://www.thinglink.com/card/1643916529227530241

Učenici su radom na ovom projektu usvojili nove geografske sadržaje, unaprijedili kritičko mišljenje, komunikacijske i IKT vještine.

S projektnom nastavom nastavit ćemo i u budućnosti, povezujući geografske sadržaje s aktualnim temama za učenike.

Valentina Japec

 
Terenska nastava u Vukovaru PDF Ispis

Vukovar Učenici osmih razreda u pratnji svojih razrednica Matee Meštrović, Željke Gabud, Branke Kopilović, Višnje Ridzak, Roberte Marčec, Dorotee Štuban i učitelja u pratnji, Ivice Kirina, Ive Rimac i Irene Lacković bili su na terenskoj nastavi u Vukovaru. Dvodnevna terenska nastava održana je 28. i 29. listopada 2022. godine.

Prvi smo dan slušali predavanja o Domovinskom ratu i Bitki za Vukovar. Tijek i značaj Bitke za Vukovar razjasnio nam je časnik Hrvatske vojske i sudionik obrane grada Vukovara. Posjetili smo i Muzej vučedolske kulture i Gradski muzej Vukovar, smješten u dvorcu Eltz te naučili brojne zanimljivosti o povijesnoj i kulturnoj baštini grada. U nastavku dana razgledali smo središte grada. Večer je bila predviđena za druženje i ples.

Drugoga dana obilazili smo najvažnije lokacije vezane uz stradanje Vukovara. Posjetili smo vukovarsku bolnicu u čijim smo skučenim podrumskim prostorijama slušali o svakodnevnim granatiranjima i borbi za živote ranjenika, zatim Memorijalno groblje žrtava Domovinskog rata, Spomen-dom Ovčara, mjesto stradanja civila i ranjenika iz vukovarske bolnice. Na Memorijalnom smo groblju i na Ovčari, u tišini i s puno poštovanja, upalili svijeće za sve koji su izgubili život za slobodu Hrvatske. Obišli smo i tzv. Kukuruzni put kojim je opkoljenom Vukovaru dopremana pomoć, posjetili Spomen-dom hrvatskih branitelja na Trpinjskoj cesti te samostan i crkvu sv. Filipa i Jakova gdje smo pogledali i dokumentarni film o Domovinskom ratu.

Dvodnevni posjet Vukovaru završio je Školom mira, predavanjem s kojeg su učenici svojim domovima ponijeli poruke mira, nenasilja i tolerancije. Terensku nastavu zaokružili smo kvizom znanja u kojem se natjecalo šest osnovnih škola. Našu su školu predstavljali Jakov Stepanić, učenik 8. c razreda i Bartol Stublić, učenik 8. f razreda. Borba je bila napeta, a našim odličnim predstavnicima pobjeda je izmakla za jedan bod. Ponosni na njih, puni dojmova zbog svega što smo čuli i naučili, krenuli smo put Velike Gorice i u večernjim satima sretno stigli pred našu školu.

 
<< Početak < « 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 » > Kraj >>

Stranica 16 od 84

Erasmus+ Facebook

Naši filmovi

You need Flash player 6+ and JavaScript enabled to view this video.






Erasmus+ partner

erasmus (2).jpg

Slučajna slika

slucajna5.jpg

Anketa

Internet najradije koristim za?
 

Statistike posjeta

Posjeta danas:0
Posjeta jučer:71
Posjeta ovaj mjesec:1758

Pročitajte još i ovo!

KnjižnicaČitateljski kutić

Četvrtak, 20 Svibanj 2021

article thumbnail Vaši vršnjaci preporučuju Ljekovita moć knjige – 10. Noć knjige  Videosadržaji: Charlie i tvornica čokolade – Marko Šavorić, 6. d Čitajte! – Ivan Dijanić, 8. f
... pročitaj cijeli tekst...

KnjižnicaO projektu „Slušamo i ilustriramo Pinokija“

Srijeda, 16 Ožujak 2022

article thumbnailProjekt školske knjižnice „Slušamo i ilustriramo Pinokija“ započet je na inicijativu knjižničarke Monike Meštrović s ciljem poticanja čitanja „debelih“ lektira i razvoja čitalačkih...
... pročitaj cijeli tekst...

Drugi zanimljivi članaci...